Finanční ředitel - CFO
Do našeho vedení nyní hledáme zkušeného a energického CFO, který bude klíčovým partnerem vedení společnosti a skupiny při strategickém řízení financí.
Vaše odpovědnost a náplň práce:
- Vedení kompletní finanční agendy společnosti (účetnictví, controlling, reporting, treasury, daňová agenda) a dceřiné společnosti na Slovensku.
- Strategické finanční plánování, rozpočty a forecasting.
- Optimalizace finančních procesů a cash-flow managementu.
- Vedení finančního týmu a rozvoj jeho kompetencí, aktualizace a úprava účetních postupů a metodik.
- Odpovědnost za organizaci práce a provoz ekonomického oddělení.
- Odpovědnost za oblast financí společnosti a dcer SK, PL a HU, plánování a dohlížení na finanční toky organizací.
- Odpovědnost za strategické řízení financí a oblast risk managementu.
- Aktivní spolupráce na řízení kurzových rizik, pojištění pohledávek atd.
- Tvorba plánů a rozpočtů společnosti, spolupráce na tvorbě plánů společností ve skupině.
- Odpovědnost za controlling, analýzu výsledků, kontrolu dosahování plánů společnosti na měsíční a roční bázi, analýzu a kontrolu plnění plánů společností ve skupině.
- Sledování a optimalizace nákladů společnosti.
- Odpovědnost za plnění mzdových, daňových a odvodových povinností.
- Komunikace s orgány státní správy, bankovními ústavy, pojišťovnami.
- Spolupráce na vyhotovování statistických výkazů.
- Zpracování účetní závěrky společnosti a příprava výroční zprávy.
- Spolupráce s auditory, příprava podkladů k ověření účetní závěrky.
-
Spolupráce na zpracování a ověření konsolidované účetní závěrky a konsolidované výroční zprávy.
Co požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického či příbuzného směru.
- Praxe min 5 let na obdobné pozici v oblasti finančního řízení podniku, controllingu, účetnictví apod.
- Zkušenost z mezinárodního prostředí nebo výrobní společnosti výhodou.
- Silné analytické, kritické a strategické myšlení, schopnost rozhodovat a komunikovat s top managementem.
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost. Schopnost prezentovat a obhájit vlastní názory.
- Kvalitní time management, schopnost určit si priority a samostatně řešit problémy.
- Výbornou znalost MS Office – zejména Excel.
- Znalost angličtiny na odborné a komunikativní úrovni (denní komunikace se zahraničními dceřinými společnostmi a centrálou).
- Znalost němčiny výhodou.
-
Znalost účetního SW MONEY výhodou.
Co nabízíme:
- Klíčovou roli ve vedení úspěšné společnosti s mezinárodním dosahem.
- Přímou spolupráci s majiteli a vedením skupiny.
- Odpovědnou a samostatnou pozici s možností ovlivnit další směřování firmy.
- Konkurenční finanční ohodnocení a benefity odpovídající významu pozice.
- Profesionální, ale přátelské pracovní prostředí s důrazem na dlouhodobou spolupráci.
- Různorodou a zodpovědnou práci ve stabilní firmě, která se stále rozvíjí.
- Práce v menším týmu, který táhne za jeden provaz.
- Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaném areálu.
- Možnost občasné práce z domova.
- Možnost pozitivně ovlivňovat procesy a výsledky celé společnosti prostřednictvím vlastních nápadů.
-
Firemní benefity (sick days, příspěvek na DIP, stravenkový paušál, pitný režim na pracovišti, školení,
firemní akce)
Naším společným cílem je, aby věci fungovaly jednoduše, efektivně a spolehlivě a tím pádem byl spokojený zákazník a také zaměstnanec, který pak chodí do práce rád.
Uzávěrka 1. kola výběrového řízení je 25.11.2025 dopoledne
Kontaktní informace, životopis zasílejte na e‑mail: jaroslava.mareckova@almeva.cz
- Zámecký skleník zachráněn: V Lednici se hrálo o čas...
- Čerpadlo kondenzátu pro plynové kondenzační kotle překvapí svou velikostí
- Výrobce komínů Almeva: Zaměřeno na efektivní odvod spalin a úsporná řešení
- Inovativní sifon Almeva ZEUS
- Nový nerezový vícevrstvý koncentrický spalinový systém ALMEVA Quadra TW25