+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Finanční ředitel - CFO

Do našeho vedení nyní hledáme zkušeného a energického CFO, který bude klíčovým partnerem vedení společnosti a skupiny při strategickém řízení financí.

Vaše odpovědnost a náplň práce:

  • Vedení kompletní finanční agendy společnosti (účetnictví, controlling, reporting, treasury, daňová agenda) a dceřiné společnosti na Slovensku.
  • Strategické finanční plánování, rozpočty a forecasting.
  • Optimalizace finančních procesů a cash-flow managementu.
  • Vedení finančního týmu a rozvoj jeho kompetencí, aktualizace a úprava účetních postupů a metodik.
  • Odpovědnost za organizaci práce a provoz ekonomického oddělení.
  • Odpovědnost za oblast financí společnosti a dcer SK, PL a HU, plánování a dohlížení na finanční toky organizací.
  • Odpovědnost za strategické řízení financí a oblast risk managementu.
  • Aktivní spolupráce na řízení kurzových rizik, pojištění pohledávek atd.
  • Tvorba plánů a rozpočtů společnosti, spolupráce na tvorbě plánů společností ve skupině.
  • Odpovědnost za controlling, analýzu výsledků, kontrolu dosahování plánů společnosti na měsíční a roční bázi, analýzu a kontrolu plnění plánů společností ve skupině.
  • Sledování a optimalizace nákladů společnosti.
  • Odpovědnost za plnění mzdových, daňových a odvodových povinností.
  • Komunikace s orgány státní správy, bankovními ústavy, pojišťovnami.
  • Spolupráce na vyhotovování statistických výkazů.
  • Zpracování účetní závěrky společnosti a příprava výroční zprávy.
  • Spolupráce s auditory, příprava podkladů k ověření účetní závěrky.
  • Spolupráce na zpracování a ověření konsolidované účetní závěrky a konsolidované výroční zprávy.

Co požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického či příbuzného směru.
  • Praxe min 5 let na obdobné pozici v oblasti finančního řízení podniku, controllingu, účetnictví apod.
  • Zkušenost z mezinárodního prostředí nebo výrobní společnosti výhodou.
  • Silné analytické, kritické a strategické myšlení, schopnost rozhodovat a komunikovat s top managementem.
  • Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost. Schopnost prezentovat a obhájit vlastní názory.
  • Kvalitní time management, schopnost určit si priority a samostatně řešit problémy.
  • Výbornou znalost MS Office – zejména Excel.
  • Znalost angličtiny na odborné a komunikativní úrovni (denní komunikace se zahraničními dceřinými společnostmi a centrálou).
  • Znalost němčiny výhodou.
  • Znalost účetního SW MONEY výhodou.

Co nabízíme:

  • Klíčovou roli ve vedení úspěšné společnosti s mezinárodním dosahem.
  • Přímou spolupráci s majiteli a vedením skupiny.
  • Odpovědnou a samostatnou pozici s možností ovlivnit další směřování firmy.
  • Konkurenční finanční ohodnocení a benefity odpovídající významu pozice.
  • Profesionální, ale přátelské pracovní prostředí s důrazem na dlouhodobou spolupráci.
  • Různorodou a zodpovědnou práci ve stabilní firmě, která se stále rozvíjí.
  • Práce v menším týmu, který táhne za jeden provaz.
  • Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaném areálu.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Možnost pozitivně ovlivňovat procesy a výsledky celé společnosti prostřednictvím vlastních nápadů.
  • Firemní benefity (sick days, příspěvek na DIP, stravenkový paušál, pitný režim na pracovišti, školení, firemní akce)

Naším společným cílem je, aby věci fungovaly jednoduše, efektivně a spolehlivě a tím pádem byl spokojený zákazník a také zaměstnanec, který pak chodí do práce rád.

Uzávěrka 1. kola výběrového řízení je 25.11.2025 dopoledne

Kontaktní informace, životopis zasílejte na e‑mail: jaroslava.mareckova@almeva.cz

Firemní článek