+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Unikátní balíček značky Viessmann

17.08.2012 Firma: VIESSMANN, spol. s r.o. Časopis: 5/2012

5 let záruky a komplexní služby za jeden fixní paušál ročně

Zvykli jsme si na to, že služby výrobců topné techniky často končí nákupem produktu jejich značky. Neustálý vývoj trhu ale ukazuje, že zákazníci v dnešní době chtějí za prostředky vložené do nákupu více, než jen funkční kotel či tepelné čerpadlo.

Proto značka Viessmann, leader na trhu kondenzačních kotlů a tepelných čerpadel, rozšiřuje své služby a nabízí svým zákazníkům unikátní balíček výhod „Vše v jednom“. Jedná se o rozšířenou 5letou záruku na kondenzační kotle Vitodens, Vitocrossal a tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW. Tato služba je součástí nabídky již od 1. března 2012.

Image 1

Více než záruka

Hlavním tahákem tohoto atraktivního balíčku je prodloužená, 5letá komplexní záruka. Nejen ta ho ale dělá skutečně výjimečným. Nabízí mnohem víc a jeho největší výhodou je zajištění všech podstatných služeb pro provoz kotlů a tepelných čerpadel Viessmann. Jednoduše řečeno, proč platit náklady na kontroly, údržbu, servis nebo případné havárie vždy zvlášť a za mnohem více peněz, když si je mohou zákazníci a majitelé kotlů a čerpadel Viessmann zajistit jediným ročním paušálem?

Získají tak na první pohled mnohem lepší a komplexnější péči. Součástí balíčku jsou totiž i takové služby, jako připomenutí a bezplatné provedení pravidelného ročního servisu, rychlé odstranění záručních závad, vyčištění kotle nebo tepelného čerpadla, hot-line služba pro asistenci v případě havárie v topné sezoně, ale také telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu. Veškerá péče o kotel nebo tepelné čerpadlo je tak prakticky zajištěna.

Jak pořídit? Jednoduše!

Pořízení prodloužené komplexní záruky, a s ní souvisejících výhod, není vůbec složité. Zákazníci si všechny zmiňované služby mohou zajistit prakticky ihned po zakoupení produktu. Stačí, když do 3 měsíců od nákupu vyplní a podepíší servisní smlouvu, která je přiložená k záručnímu listu. Po vyplnění všech detailů včetně výrobního čísla zařízení a servisního technika, který uváděl zařízení do provozu, je nutné zaslat servisní smlouvu na adresu značky Viessmann, spol. s r.o., Chrášťany 189, 252 19 Rudná.

Ihned po obdržení podepsané servisní smlouvy se dané zařízení zařadí do systému a potvrzený originál smlouvy se posílá zpět zákazníkovi. Podle data zakoupení zařízení se zákazníkovi vystaví faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě.

U zařízení uvedených do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejpozději však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu.
U zařízení uvedených do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku.

Výše ročního paušálu je závislá na typu zakoupeného zařízení, cena je ale nastavena tak, aby zákazníci získali za přiměřený poplatek komfort a jistotu, že o jejich zařízení bude dobře postaráno.


Bližší informace najdete na zde.

Firemní článek