+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Řešení rostoucích cen elektřiny prostřednictvím úsporných koupelnových a kuchyňských baterií GROHE

02.08.2022 Firma: Grohe ČR s.r.o.

Vzhledem k rostoucím cenám energie nebyla uvědomělá spotřeba zdrojů nikdy tak důležitá jako dnes. Poptávka zákazníků v dnešní době je definovaná zejména požadavky na spotřebu elektrické energie.

Image 2

Nejen kvůli vlastním nákladům, ale také s ohledem na klimatickou změnu. Jak ale může každý snadno regulovat svou spotřebu elektřiny, plynu a vody?
Když přemýšlíme o snížení spotřeby energie, napadnou nás nejprve jednoduchá řešení, jako je vypínání a odpojování zařízení ze zásuvky namísto jejich ponechání v pohotovostním režimu. Skrytý potenciál se však nachází i v koupelně a kuchyni. Například chytře zvolená baterie může přinést úlevu vaší peněžence i životnímu prostředí. GROHE, přední světová značka koupelnového a kuchyňského vybavení, nabízí řešení, která pomáhají vědomě využívat zdroje a umožňují tak spotřebitelům šetřit peníze v době vysokých cen energií.

Image 0

Pojďme se blíže podívat na tři z nich:

  1. Energeticky úsporná technologie studeného startu GROHE SilkMove ES se stane vaším pomocníkem. Ve střední poloze páky teče pouze studená voda, čímž se snižuje plýtvání horkou vodou a zároveň se šetří energie, aniž by se snižoval komfort.
    A k tomu kombinovaný omezovač průtoku snižuje spotřebu vody až o 50 %. Výběr je pouze na vás! Tato chytrá funkce je integrována do mnoha produktových řad, například koupelnových a kuchyňských baterií GROHE Eurosmart. Přivítejte malé změny s velkým dopadem!
  2. Chcete-li snížit spotřebu vody až o 50 %, je tady technologie GROHE EcoJoy. Tento omezovač průtoku dokáže snížit spotřebu vody z deseti litrů za minutu na pouhých pět. Díky perlátoru však baterie poskytuje stejný objem proudu jako běžná baterie.
  3. Sprchování bez výčitek svědomí je možné díky tlačítku GROHE EcoButton: Snižuje totiž průtok u termostatických baterií, jako je například Grohtherm 500, což vede k úspoře až 50 % vody, aniž by to bylo na úkor kvality sprchování. Jednoduchým stisknutím tlačítka můžete v případě potřeby objem vody zvýšit.Tímto krokem navíc se společnost GROHE snaží uživatele upozornit na jejich jednání a přimět je k udržitelnější spotřebě vody.

Image 1


[1] Richard Scotney, globální vedoucí WWF pro energetickou účinnost (WWF): https://wwf.panda.org/discover/our_focus/climate_and_energy_practice/?5538966/energy-efficiency-solution
O společnosti GROHE
GROHE je předním světovým výrobcem koupelnových řešení a kuchyňských baterií, který zaměstnává přes 7 000 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, podtrhují expertízu a technologické know-how této tradiční německé značky. GROHE vytváří inteligentní, obohacující a udržitelná produktová řešení, která jsou zaměřena na požadavky zákazníků a nabízí bezkonkurenční přidanou hodnotu s pečetí kvality „Made in Germany“: veškerý výzkum, vývoj a design jsou protkány do jednoho integrovaného procesu v rámci našich německých továren. GROHE bere společenskou odpovědnost firem velmi vážně a její hodnotový řetězec je zaměřen na uchovávání omezených přírodních zdrojů. Od dubna 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2021 je její ambicí také úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.
Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 490 ocenění za design a inovativní technologie, ale také za udržitelný rozvoj. Společnost GROHE jako první ve svém odvětví získala ocenění CSR Award německé spolkové vlády a ocenění German Sustainability Award 2021 v kategoriích „Zdroje“ a „Design“. V rámci kampaně „50 lídrů v oblasti udržitelnosti a klimatu“ je společnost GROHE také hnací silou udržitelné transformace. 
Firemní článek