+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

ISH digital 2021: sledování vývoje prostřednictvím témat zaměřených na budoucnost

19.03.2021 Časopis: 1/2021

Na pozadí pandemie Covid-19 se od 22. do 26. března 2021 uskuteční přední světový veletrh pro vodu, vytápění, sanitu a klimatizaci čistě v digitální podobě.
Cíl: propojit vystavovatele, návštěvníky, odborníky a novinářům, po dobu pěti dnů, nabídnout vysoce kvalitní obsah a představit komplexní program akcí. Nikde jinde se nenachází tolik odborných znalostí a tolik nabídky a poptávky, každé dva roky ve stejnou dobu, jako na ISH. A ISH digital 2021 se určitě nebude lišit. Právě zde se setká mezinárodní sektor sanity a HVAC, aby si vyměnil znalosti, představil nové produkty a objevil nejnovější řešení a inovace.

Image 1

ISH generuje impulzy

Zelená dohoda je jedním z důležitých témat zaměřených na budoucnost, o nichž se bude diskutovat v energetické sekci ISH digital 2021. Přirozeně se ukážou také řešení a systémy vytápění, které rozhodujícím způsobem přispívají k dosažení cílů v oblasti klimatu. A v tomto rámci se bude ISH Technology and Energy Forum podrobně zabývat současnými politickými trendy na trhu s vytápěním.

Další pozornost bude věnována enormnímu významu ventilačních a klimatizačních zařízení, zejména ve světle probíhající pandemie. Odborníci se shodují, že pandemie Covid, která přetrvává od jara 2020, a potřeba chránit osoby před nakažením koronaviry ve vnitřních prostorách, bude mít zásadní dopad na ventilační a klimatizační technologii. Důležitou roli zde hrají ventilační jednotky, protože intenzivní dodávání velkého množství venkovního vzduchu do vnitřních prostor významně sníží koncentraci aerosolů Covid ve vzduchu a s tím i riziko infekce.

Tradiční sekce Voda se tematicky zaměří na hygienu pitné vody a trend hygieny v koupelně. S povrchy odolnými vůči nečistotám a bakteriím, bezdotykovým provozem a hygienickými elektronickými bidety představuje sanitární průmysl chytrá řešení, která splňují rostoucí hygienická očekávání – ať už jde o hotelové koupelny, veřejné toalety nebo soukromé koupelny životního stylu.

„Pop up my bathroom“ se věnuje vrcholným tématům a na veletrhu ISH digital 2021 představí tři výhradní dlouhodobé trendy v designu koupelen. Trendy, které budou mít v nadcházejících letech trvalý vliv na design a konstrukci koupelen, jsou: „Inteligentní koupelna“, „Zelená koupelna“ a „Obývací koupelna“. S novým leitmotivem „Uvnitř | Zvenku“ iniciátoři prezentace trendů v koupelně chtějí zvenčí upozornit na rostoucí vliv inovativní technologie „za zdí“.

Image 2

Digitální síť pro obchodní kontakty

Na veletrhu ISH digital 2021 bude účast vystavovatelů probíhat na dvou modulech: ISH Contactor a Digitální platformě ISH.

Image 3

ISH Contactor je mezinárodní vyhledávač pro vodu, vytápění a klimatizaci. Na ish.messefrankfurt.com mohou návštěvníci nepřetržitě shromažďovat informace o vystavujících společnostech – aktuálně a se správnými kontaktními osobami.

Image 4

Středobodem je Digitální platforma ISH, právě zde bude v termínu od 22. do 26. března 2021 probíhat akce živě. Zde také budou všechny činnosti vystavovatelů spojeny centrálně a inteligentně s nabídkami Messe Frankfurt. Obsah ISH digital bude po skončení živého vysílání samozřejmě k dispozici také online. Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt, říká: „Víme, že každá společnost má vlastní, individuální a profesionální prezentaci. ISH digital však dává všem společnostem a všem zájemcům příležitost setkat se nezávisle napříč hranicemi všech států a navázat tak nové kontakty – a tak velkou příležitost nenajdete nikde jinde. “

Image 5

Pro vystavovatele existují tři speciální balíčky:

  • Basic (7500 €),
  • Advanced (12 500 €)
  • a Premium (29 500 €),

každý s různými funkcemi. Kromě toho existuje samostatný startovací balíček pro mladé inovativní společnosti Start-up (750 €). Všechny balíčky zahrnují atraktivní vystavovatelskou prezentaci s produkty, informacemi a kontaktními osobami – podobně jako ISH Contactor, ale s přidáním funkcí chatu a možností uskutečňovat individuální videohovory se zákazníky. Nejdůležitější funkce: inteligentní párování pomocí AI (Artificial intelligence – umělá inteligence, pozn. redakce) s vhodnými obchodními kontakty pro generování potenciálních zákazníků.

Image 6

Image 7

Image 8

K dispozici budou také živé přenosy a akce na vyžádání z programu akcí, stejně jako systém schůzek pro online schůzky mezi návštěvníky a vystavovateli. Během veletrhu budou všechny funkce k dispozici po celém světě, nepřetržitě a nezávisle na časovém pásmu, takže návštěvníci budou moci těžit z řady přednášek, tiskových akcí, výstav produktů, prezentací, speciálních přehlídek atd., bez ohledu na čas a místo.

Z tiskové zprávy

Související časopisy