+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Udržitelné mytí rukou – výhody bezdotykové baterie

15.10.2022 Firma: Grohe ČR s.r.o.

Světový den mytí rukou letos připadá na 15. října. Co tento den v současné době znamená? Mytí rukou se za poslední dva roky změnilo – z obyčejné rutiny se stal jeden z nejdůležitějších aspektů každodenního života. Zjistili jsme, že intenzivní a důkladné mytí rukou po dobu nejméně 20 sekund poskytuje optimální ochranu. Kromě hygieny je mytí rukou nyní spojeno s dalším vědomým rozhodnutím: S rostoucími cenami energie je stále důležitější vyhnout se zbytečné spotřebě teplé vody. Společnost GROHE, přední světová značka koupelnových řešení a kuchyňského vybavení, nabízí informace o výhodách bezdotykových baterií a o tom, jak mohou vylepšit mytí rukou skutečně udržitelným způsobem.
 

Image 0

Každého, kdo chce snížit spotřebu vody, asi napadne, že je třeba si ruce umýt co nejrychleji. Existuje však více řešení, než si myslíte: Například výběr vodovodní baterie může přispět ke snížení nákladů na energii v domácnosti a zároveň ke zlepšení hygieny. V tomto případě jsou bezdotykové baterie skutečně všestranným řešením. Určitě je znáte z mnoha veřejných toalet, nicméně zásadní výhody přinášejí i soukromým domácnostem.

Hygiena a udržitelnost: Jak je spojit dohromady?

Zvláště když se děti vracejí ze školy nebo když přijde návštěva, není vždy snadné udržet vysokou úroveň hygieny. U bezdotykové baterie je první věcí, které se ruce dotknou, voda – nikoli samotná baterie. Při mytí rukou snadno zapomenete, že voda teče. I když tomu sami věnujete pozornost, ostatní to možná nedělají tak často. Bezdotyková baterie zapne proud vody pouze v případě potřeby a automaticky jej vypne, jakmile ruce již nejsou v kontaktu s vodou. Zaměřit se na spotřebu pouze takového množství, které je skutečně potřeba, je cesta k úspěchu.

Image 2

U hybridní baterie GROHE Eurosmart záleží na osobní volbě každého. Kombinuje totiž výhody tradiční pákové baterie s výhodami bezdotykové baterie. Uživatel se může sám rozhodnout, zda vodu spustí pákou nebo bezkontaktně, pomocí infračerveného senzoru. Bezdotykové ovládání spouští výhradně studenou vodu, takže nedochází ke zbytečné spotřebě teplé vody. Integrovaný omezovač teploty šetří energii a technologie GROHE EcoJoy snižuje spotřebu vody na 5,7 l/min, aniž by to bylo na úkor výkonu. Tak snadné to může být!

Bezdotykové baterie zaujmou i z hlediska vzhledu. GROHE nabízí několik variant s různým designem, které uspokojí každý koupelnový interiér. Zákazníci si mohou vybrat z řad Essence E, Bau Cosmopolitan E, Eurosmart Cosmopolitan E a Eurocube E.

Image 1
 


O společnosti GROHE
Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, jsou dokonalým ztělesněním těchto hodnot. Společnost GROHE se zaměřuje na potřeby zákazníků a vytváří udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a nabízejí spotřebitelům přidanou hodnotu. Pro usnadnění každodenní práce svých profesionálních partnerů nabízí značka také rozsáhlou škálu služeb, včetně věrnostního programu GIVE, vzdělávacího programu pro výchovu nové generace instalatérů.
Vzhledem k tomu, že voda je jádrem jejího podnikání, přispívá společnost GROHE ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje: od uhlíkově neutrální výroby*, přes technologie šetřící vodu a elektrickou energii, odstranění zbytečných plastů v obalech výrobků až po uvedení výrobků s certifikací Cradle to Cradle Certified®. Skrze hybridní komunikační ekoystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.
*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na green.grohe.com
Firemní článek