+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Thermona představuje nové logo a mění vizuální komunikaci

04.04.2023 Firma: THERMONA, spol. s r.o. Časopis: 1/2023

Společnost Thermona v letošním roce oslaví 33 let od svého založení. Za tuto dobu rozšířila své působení do více jak dvaceti zemí světa, ve kterých aktivně působí, a portfolio výrobků k dnešnímu dni čítá desítky modelů plynových i elektrických kotlů. Thermona je tak považována za významného dodavatele tepelné techniky, která svým zákazníkům přináší teplo, teplou vodu a jistotu domova.

Tradiční, ale v moderním pojetí

Každý rok přinášíme řadu novinek v sortimentu, vylepšujeme naše služby, a proto jsme v loňském roce rozhodli o redesignu značky. Rok 2023 se zapíše do historie firmy, jako rok, který přináší novou firemní identitu, jednotný vizuální styl a nové logo.

Image 0Obr. 1 • Historický vývoj logotypů od vzniku společnosti

Design nového loga navazuje na tradici společnosti, zásadně však došlo k jeho zjednodušení a modernizaci směrem k našim zákazníkům. Základem loga i nadále zůstává název společnosti, který je ale o poznání čitelnější. Výrazné proměny však dostála počáteční litera „T“. Z původního zpracování, které svým způsobem zastřešovalo kompletní název, se stalo jasně čitelné písmeno „T“ s prořezem ve dvoubarevném provedení. Prořez poukazuje na design loga používané v minulosti, symbolizuje tak tradici, ovšem je pojatý modernějším způsobem. Úvodní litera tak přináší jasně definovaný symbol.

Použitá paleta barev zůstala až na drobné korekce zachována. Stále se jedná o kombinaci modré a oranžové. I ve zvolených barvách je patrná symbolika. Modrá je v našem pojetí synonymem souladu, jistoty a spolehlivosti. Naproti tomu oranžová představuje samotný užitek, tedy teplo a pocit pohody či radosti.

Image 1Obr. 2 • Nový logotyp (shora): pozitivní varianta s claimem, negativní varianta, symbol

Nové logo je jen začátek

Impulzem ke změně se mimo jiné stala i prudká transformace trhu s tepelnou technikou. V průběhu letošního roku se můžete těšit na několik novinek, prostřednictvím kterých se pustíme do nových segmentů trhu.

S novým vizuálním stylem se budete setkávat již nyní a o kompletní redesign všech aplikací se pokusíme v průběhu prvního pololetí tohoto roku. Věříme, že nová identita nám pomůže upevnit pozici na trzích, stát se modernější společností, a i nadále posilovat naše poslání: Efektivní produkcí tepla tvořit spolehlivé srdce domova.

Podrobné informace k tradičním tepelným zdrojům – plynovým kondenzačním a elektrickým kotlům, hledejte na www.thermona.cz

Firemní článek