+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Odborná podpora pro individuální koupelnová řešení – GROHE posiluje roli svých profesionálních partnerů

16.08.2023 Firma: Grohe ČR s.r.o.

Vyjádření vlastní individuality je v posledních letech v oblasti interiérového designu stále důležitější. To platí i pro koupelny, kde koncoví zákazníci kladou stále větší důraz na design i kvalitu. Inspirují se nejnovějšími trendy a vytvářejí si vizi své vysněné koupelny, která je zcela v souladu s jejich individuálním životním stylem, ale kterou musí realizovat důvěryhodní profesionální partneři.

Image 0

  • Důvěryhodní partneři: nová kampaň GROHE inspiruje zákazníky novými koupelnovými řešeními instalovanými profesionály
  • Zákazník má vizi, odborník ji realizuje: roste poptávka po individuálních řešeních koupelen instalovaných profesionály
  • Pro velkoobchodníky, showroomy, instalatéry a zadavatele projektů: GROHE Professional nabízí více než 700 exkluzivních produktů a služeb, které usnadňují každodenní práci profesionálních partnerů

GROHE, přední světový poskytovatel kompletních koupelnových řešení a kuchyňského vybavení, podporuje velkoobchody se sanitární keramikou, instalatéry, showroomy, projektové zákazníky a kuchyňská studia v bezproblémovém plnění přání jejich zákazníků. Podznačka GROHE Professional byla vytvořena společně s profesionálními partnery GROHE jako jedinečná nabídka produktů a služeb. Specializovaná řada GROHE Professional zahrnuje více než 700 produktů, které značka prodává výhradně prostřednictvím tradičního velkoobchodního kanálu – od spolehlivých bestsellerů, jako je GROHE Eurosmart a nová keramika BauEdge, až po barevnou kolekci Colors Collection a podomítkové sprchy. Díky dalším praktickým funkcím, které urychlují instalaci, umožňuje bezproblémové plánování a realizaci perfektně sladěných koupelen. Každodenní práci profesionálů dále usnadňuje komplexní koncept služeb a školení, který odborníkům umožňuje udržet si náskok před konkurencí.

V dubnu 2023 spustila společnost GROHE B2C kampaň, která oslavuje partnerství mezi koncovými zákazníky a jejich profesionálními partnery při tvorbě individuálních koupelnových konceptů – vytvořených podle představ zákazníka a realizovaných odborníkem.

Kombinace produktů na míru osobnímu vkusu

Ikonou exkluzivního portfolia GROHE Professional je GROHE Eurosmart. Tato oblíbená volba profesionálů je skutečně všestrannou baterií, která dokáže vyhovět téměř každé potřebě a životní situaci. Je cenově dostupná a se dodává v moderním designu a celkem ve čtyřech velikostech od S do XL, ve variantách s vytahovací sprškou i alternativní pákou, a dokonce i v bezdotykové nebo hybridní verzi. Pro ucelené koncepty interiérů, a to i s omezeným rozpočtem, najdou instalatéři a projektanti v portfoliu GROHE odpovídající keramiku GROHE BauEdge. Tato řada sanitární keramiky se svými zaoblenými tvary designově i funkčně dokonale hodí k baterii GROHE Eurosmart. Kompletní koupelnové řešení lze doplnit novým modelem Grohtherm 500, který představuje základní variantu řady Grohtherm pro zákazníky s omezeným rozpočtem, kteří chtějí využívat výhod termostatu a doplňků.

Image 1

Pro zákazníky, kteří hledají sofistikovanější designová řešení a chtějí do hry zapojit barvy, je určena řada baterií GROHE Essence. Ikonický design s vysoce odolnou povrchovou úpravou umožňuje zákazníkům projevit individuální vkus a osobnost. Baterie se vyznačují organickými tvary, štíhlými profily a přirozenými liniemi. Nová barva Phantom Black rozšiřuje již tak širokou nabídku na deset různých barev a povrchových úprav. Pro barvy, jako je Warm Sunset, Cool Sunrise nebo Hard Graphite, používá společnost GROHE technologii fyzikální depozice z plynné fáze (PVD). Kořeny tohoto výrobního postupu sahají do leteckého průmyslu a výsledek nastavuje zcela nové jakostní standardy pro povrchové úpravy. Během prvního kroku jsou komponenty pečlivě vyčištěny a tepelně zpracovány v peci, kde plastové komponenty procházejí procesem odplynění. Druhý krok spočívá v aplikaci samotného potahu PVD. Tento proces probíhá ve vakuu a skládá se ze tří dílčích kroků: Nejdříve se substrát očistí, poté se na něj nanese základová vrstva a následně barevný nátěr. Tento proces umožňuje širší škálu barev a zároveň poskytuje povrchovou úpravu, která je třikrát tvrdší a desetkrát odolnější proti poškrábání než pozinkovaná povrchová úprava - baterie tak vydrží i ty nejnáročnější požadavky každodenního používání.

Jako součást společnosti LIXIL může značka GROHE využívat rozsáhlou výrobní kapacitu 17 vlastních PVD komor. To umožnilo zkrátit dodací lhůty vybrané řady produktů GROHE Professional na polovinu a podpořit tak naše partnery v uspokojování individuálních potřeb zákazníků prostřednictvím lepších služeb.

Instalační systémy GROHE mají v portfoliu dlouhou tradici: Značka se ohlíží za více než 50 lety úspěšného vývoje podomítkových splachovacích nádržek, které díky své pohodlné instalaci usnadňují každodenní práci profesionálů po celém světě a umožňují spotřebitelům navrhovat koupelny snů. Zákazníci si mohou vybrat z keramiky GROHE, sprchových toalet nebo univerzální kolekce splachovacích desek této značky, která je k dispozici až ve 12 různých barvách, které jsou dokonale kompatibilní s našimi splachovacími nádržkami. Nejnovější přírůstek, GROHE Rapid SLX, umožňuje rychlé a snadné nastavení, protože všechny přípojky jsou snadno přístupné. Mimořádně praktickým prvkem je také integrované řízení průtoku, které usnadňuje regulaci objemu a intenzity splachování i po instalaci. Kromě regulátoru průtoku obsahuje nový rám také dedikované trubky pro zapojení vodovodní a elektrické přípojky pro pozdější montáž sprchové toalety. Univerzální vodovodní přípojka a integrovaná elektrická zásuvka jsou snadno dostupné skrze otvor za toaletou. Provádět rozsáhlé konstrukční zásahy kvůli maličkostem tak již nebude zapotřebí.

Kampaň GROHE Professional vysílá jasný signál, že prosazujeme spolupracující profesionály jako doporučené partnery při realizaci koupelnových vizí zákazníků. Portfolio Professional však neusnadňuje život pouze instalatérům. Přispívá také ke spokojenosti klientů a následně k úspěšnějším obchodním vztahům v dlouhodobém horizontu. Komplexní řešení dokonale sladěná z hlediska tvarů a funkcí nejen zjednodušují proces konzultací, ale také otevírají další obchodní příležitosti. Nová úroveň koupelnového zážitku – instalovaného certifikovanými profesionály.

Image 2


O společnosti GROHE
Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, jsou dokonalým ztělesněním těchto hodnot. Společnost GROHE se zaměřuje na potřeby zákazníků a vytváří udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a nabízejí spotřebitelům přidanou hodnotu. Pro usnadnění každodenní práce svých profesionálních partnerů nabízí značka také rozsáhlou škálu služeb, včetně GIVE, vzdělávacího programu pro výchovu nové generace instalatérů.
Vzhledem k tomu, že voda je jádrem jejího podnikání, přispívá společnost GROHE ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje: od uhlíkově neutrální* výroby, přes technologie šetřící vodu a elektrickou energii, odstranění zbytečných plastů v obalech výrobků až po uvedení výrobků s certifikací Cradle to Cradle®. Skrze hybridní komunikační ekoystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.
*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na green.grohe.com.
O společnosti LIXIL
Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách http://www.lixil.com/
Firemní článek